FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har haft Telia i drygt 4 år och jag har inget att klaga på. Lite driftstörningar för ett par år sedan, men de var korta (och för länge sen för att fortfarande vara arg)...
Det jag inte är nöjd med är att man inte kan välja startsida själv, man _måste_ ha deras login sida som direkt leder till startsidan.telia.se :angry: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Bitbull: Min kompis sitter också med Spray och hans internetuppkoppling har varit väldigt ostabil. Ibland funkar det inte alls och ibland vägrar sidor ladda. Fast han har inte snackat emd supporten då...
Jawn: Hm, alla som jag känner måste ha samma.. man måste ju logga in. Och då måste man ha inloggningsidan som start, rät så logiskt med frustrerande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
martinh
Använd IC login så slipper du tänka på att behöva logga in ![]() Nu när jag tänker efter så ringde faktiskt telia upp oss när vårat kontrakt gick ut för ett par veckor sen och fråga om vi ville fortsätta att använda telia. Vi sa då vi kanske hade tänkt byta till något annat men vi berätta också att vi fick det lite billigare för vi var medlem i villa föreningen och då erbjöd dem 1år till för samma pris fast erbjudandet hade gått ut för nästan ett år sen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jobbar lite åt Glocalnet och det jag kan säga är att Telia gör allt de kan för att motverka Glocalnet. Telia är det dyraste och sämsta alternativet. Efter nyår blir det bättre vill jag lova =) Äntligen släpps monopolet. Klart att telia ska ha klagomål de vet inte va de gör, kolla bara in deras hemsida, att hitta där är inte lätt!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|