FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Loopia 1st databas...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Binero kommer ju snart med en ny kontrollpanel, så det kanske kan vara idé att avvakta och se vad du tycker om den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kör både Surftown och Binero, av dessa två väljer jag Binero, deras nuvarande kontrollpanel är mycket smidigare än Surftown, dessutom är supporten bättre hos Binero enligt mig.
Det enda jag har att klaga på hos Binero är när de uppdaterar sina servrar så meddelar de inte kunderna per e-post vad jag vet. Nyligen uppdaterade de en av sina servrar i alla fall och efter denna uppdatering krävdes det hårdare regler vad gäller filrättigheter etc. Först var webbplatsen nere lördag+söndag utan förklaring, och efter support samtal kom den upp igen men man var tvungen att ändra en del filrättigheter speciellt för OScommerce. Men detta händer inte ofta, råkat ut för något liknande för något år sedan också. Jag har dock kört Binero sedan de hette Aleborg, tror det är sedan 2003-2004 någon gång och kommer fortsätta köra på dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Har haft större delen av mina sidor hos binero ett tag nu och allting har fungerat smidigt med undantag för att kontrollpanelen lever sitt eget liv. Har däremot lärt mig att bemästra den för det mesta...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Som BjørnJ skriver hær ovan så kommer ju Binero med ny kontrollpanel, och enligt rykten ska det vara mycket nytt och fint
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är lite putt på att när jag köpte mitt webhotell stödde binero RoR men inte längre .. och nu när jag tänkt börja utveckla siten kan jag inte använda dem längre eftersom jag tänkt köra just RoR
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|