FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
För exempel: Alex
Om du inte får till att söka, så kan du klicka på länken här nedan. http://www.webmasternetwork.se/profil2258.html MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har ofta samma problem. Ibland till och med problem att svara på en tråd, och ofta problem att spara redigerat inlägg. Ibland räcker det att starta om webbläsaren, men oftast inte. Då kör jag på en annan dator istället, och då fungerar det (men det tar ofta ganska lång tid att posta). Om det fungerar just p.g.a. att det är en annan dator, eller om det beror på att den andra datorn står på andra sidan om en router vet jag inte.
Det händer även ofta att det blir timeout efter att jag har läst ett antal trådar från "Dagens aktiva trådar" (det brukar fungera att läsa ungefär "en sida" aktiva trådar). Då är det bara att starta om webbläsaren så fungerar det igen, och har man tur har den fortfarande koll på vilka inlägg som är olästa. Ibland måste man själv leta upp det första olästa inlägget i varje tråd genom att titta på när inläggen är postade. Mycket irriterande. Dessa problem började för någon/ett par månader sedan. Innan det fungerade det utmärkt. Jag har inte gjort några förändringar i nätverket hos mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu har Metal/Dark m.m. börjat skicka spam åsså
![]() Han skickar från minikatalog.se och jag har fått ett flertal. /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|