FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Om du istället hade ställt frågan om F-skatt innan du bjuder, så hade det också sluppit blivit problem med budgivningen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hm det här var ju intressant, WeaZer blev ljusskygg: (från Pm av WeaZer)
Citat:
Jag ser ingen anledning att ta detta via pm, jag själv anser att såna SURK*KAR som du förstör detta forum, jag står fast vid mitt påstående ovan om att du som erfaren medlem mycket väl kunde ha frågat honom först då han själv missade att ta med det (Inte helt överraskande då han också är helt ny medlem) Du har tydligen inget problem att hacka på hans kommentar ang F-skatt, men att ta emot egen kritik verkar sitta djupare? För att också tillføra substans till denna "extra post" så höjer jag mitt eget bud till 1300kr igen. (förutsatt att du inte har fått in ett högre via pm) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Förstår inte att du orkar, har du inget vettigare för dig än att försöka vara större än vad du är, på internet dessutom? Mr Self righteuos, du får en 1:a på ordning och uppförande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vara större än vad jag är? Jag har inte gjort något liknande påstående i någon tråd, men rätta mig gärna.
Ang Self-righteous så anser jag att någon borde säga ifrån när du sitter och klankar ner på andras kommentarer helt utan grund. Du har absolut ingen anledning att gå på han som du gör ang F-skatt, och hurvida han enkelt kan få det eller ej. Dessutom erbjuder han sig att skaffa F-skatt för din skull om du var intresserad, men du surar ihop helt ändå? Vad sägs om att växa upp istället? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag läste igenom reglerna och missade informationen angående företag/privatperson. För att förtydliga gäller alltså följande: Jag säljer i egenskap av privatperson.
För att ni alla ska kunna följa budgången har jag fått 2st nya bud via PM: 1500kr 2000kr Högsta bud är alltså 2000kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det endast du och dina kompisar som skrivit inlägg/artiklar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Alla artiklar och inlägg är till 100% producerade av mig och en god vän. Dvs varenda bokstav som är skriven är skrivna med våra händer. Undantag är givetvis i förekommande fall korta citat. Någon enstaka text är från ytterligare en vän. Jag kan tillägga att vi faktiskt hade planer på att någon gång försöka ge ut en bok i ämnet. När den här affären är avslutad har den nya ägaren exklusiva, fullständiga och ovillkorliga rättigheter till all text. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Idag kl 23.59.59 går budgivningen ut.
Jag kommer att finnas vid datorn åtminstone mellan 23-24 om det finns några frågor. Bud via PM är att anses som anonyma och jag publicerar inte vem som bjudit. Det kan hända, det här vet jag inte, att någon lägger bud via PM väldigt nära budgivningens slut. Som du säkert förstår finns det ingen möjlighet för mig att övervaka detta i realtid men jag publicerar eventuella nya bud så fort jag kan. Högsta bud antingen via pm eller i ett inlägg som lagts innan klockan slår över till 00:00 har vunnit. Nu vet jag inte om det blir såhär men om fler skulle börja bjuda är det denna princip som gäller. Högsta bud är 2000kr Edit: ursäkta dubbelposten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
WeaZear låter som en grining tonåring, väx upp lite =)
Skulle själv buda, fast det ligger redan åvanför det jag hade velat ge, best of luck! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Den som köpte sidan får för övrigt gärna kontakta mig via pm.
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|