FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Här kan du som admin ändra vilka knappar som ska finnas med i editorn. Lägg till funktioner som saknas eller ta bort, flytta omkring knappar osv. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Testa först att spara en fil och se om det fungerar som det ska när du laddar upp den. Fungerar det (vilket det alltid har gjort för alla mina WP installationer) så är det bara att tuta och köra :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Har fixat TinyMCE Advanced, Wordpress till Bloggy, samt ett nice script till Bloggy och telefonplugins, ett till alla och ett till iPhone och iPod. Och då börjar det poppa upp lite felmeddelanden lite här och var i admin, tror jag vet vad felet är och får pilla med det när jag kommer hem.
Däremot kliar jag mig i huvudet när det gäller scriptet till Bloggy som endast fungerar i Firefox och det står bara "laddar..." i IE. Any clues anyone? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som vet hur man gör mellanslag i php dvs flyttar in Bloggy-widgeten lite mer mot mitten?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Du får använda css..?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu funkade mellanrummet så ett enda problem återstår. Jag har bloggy-widgeten som fungerar i Firefox men i Explorer fungerar den inte av någon konstig anledning. Den ligger under Spotify-loggan. Någon som har något förslag hur man skall få den att fungera i IE?
Tack alla som hjälpt oss! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|