FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Gottfrid: Gillar din signatur just nu
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De nya ägarna verkar ju sköta allting perfekt. Det där med kundkontakten brukar tyvärr ofta få sin törn när utländska aktörer tar över verksamheter.
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vilka är de nya ägarna?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har nu fått besked om att det för närvarande är säljstopp på web / mail / shell-tjänsterna. Beställningar tas inte emot förrän den nya infrastrukturen och dess stödsystem är klara. Nu vet ni andra också :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
I vilken upplosning ar min signatur langre an 21 rader forresten? 320x200? Eller kor ni med 72dpi-font i weblasaren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har skaffat tunnel ifrån PRQ, mest för att jag vill ha statisk ip, men dessutom får man lite andra roliga fördelar såsom att man nog kan räkna med att slippa en massa strul vid nästa flytt..
(Har precis gått ifrån studentnät med fast ip till ett comhem-abb. Har alltså inget med IPRED, om någon nu trodde det..) Som bonus går all vanlig trafik också via tunneln, vilket leder till att man slipper att comhems nät slarvar bort majoriteten av alla dns-uppslagningar.. ![]() Supporten är bra, svaren dröjer dock, men det har jag överseende med. Dock: Man får svar, och bra svar ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|