FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Har sett reklam för Meetic på Spray's hemsida. Har de något ihop? Någon som vet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tror inte de håller på så där - om de har ihop det med Spray. Det är nog bara reklam de har där. Vilket fall så finns de i många länder i Europa.
Sedan tycker jag det är lustigt att Meetics färgprofil(lila) stämmer väldigt bra överens med färgen på det falska kortet de satte in(se ovan). En ren tillfällighet? I varje fall är varje misstanke av ett practical joke som bortblåst. Sedan så vet jag att kompisar har mycket värre kort på en riktig mig som är mycket roligare och förnedrande att sätta ut för dem. ![]() Tycker det är konstigt att inga andra av er har blivit 'medlemmar'! Jag har inte hållit till på dessa sidor förr så på den vägen är det inte. Mvh - Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Meetic säger att de har drygt 5,7 miljoner registrerade singlar. Visserligen är det för Sverige, Danmark och Finland men frågan är om det ens finns så många singlar i de länderna. Det borde i alla fall vara en jävligt stor andel av dem som är medlemmar om uppgifterna stämmer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tror det finns betydligt mycket mer singlar i dessa länder ihop :blink:
|