FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sitter just nu pa en vit asus eee pc 1000 bestalld fran clove.co.uk. 4500 :-
Installerat ubuntu-eee pa den for xandros var for begransat och snart kommer nog dual boot med XP nlite. Suttit i 5 timmar och lekt med massa olika grejer nu, bland annat installerat ett OS och allt detta med wlan igang och full ljusstyrka. Ska kopa ett svenskt tgb fran asusparts.eu nasta vecka. Enda klagomalet jag har ar att knapparna pa touchpaden sitter langt in och ar obekvama. PS. Den som inte har en eeePC vet inte inneborden av att slosurfa! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fast nu börjar dom i mina ögon tappa sin charm. Vad är skillnaden på din EEE 1000 och min gamla Thinkpad X40? TP:n kostade avsevärt mer ny förstås, men nu är den säkert 4 år gammal. Vikt runt kilot, skärm på 10", 1024x768 osv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Köper du en Asus EEEPC måste du blåsa ut Xandrosen och ersätta den med ubuntu om den skall vara användbar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns det ingen som har inbyggt 3G?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Citat:
Även om EEEPC har sin brister, så är det en billigt laptop.. Perfekt den som vill vara uppkopplad jämt...Fick sitter och leker med sina mobiler på tuben.. ASUS EEEPC med 3G är perfekt för familjemiddagen ,skolan eller när man reser ,när man har tråkigt helt enkelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Mer riktigt mobilt bredband åt folket! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Citat:
Tre 3G fungera allders utmärkt i tunnelbanan, fungera fint när man åker båt till mjöa, det fungera fint mellan Stockholm och Malmö ( Tåg och bil ). Tre 3g Fungera fint i Visby , dock lite pissig täckning när man åker i vilken utanför Nynäshamn med Gotlandsbåt. Men innan man kommer in i viken har man bra täcklning, dvs mellan Mellsten och någon annan landyta som jag inte kan namnet. Fungera allders utmärkt när man åker bil från Stockholm och söderut.. Fungera fint i Vämdalen, dock lite dåligt täckning på vägen upp ditt. 3g fungera fint utanför Ö:arna utanför Sandhamn. Det finns en vit fläck Söder om gullmansplan. Det är där jag har testat i alla fall!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
ACER ONE och ASUS EEPC klara väl 1024 x 800? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Asus N10 verkar rätt cool men kommer väl dröja 15 år innan den kommer till Sverige, som allt annat.. Hopplöst att det tar sån tiiid!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|