FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har du en skuld sedan 1år och den betalas i December det året så är du prickfri 2år senare. http://www.kronofogden.se/svarpafragor/fra...sanmarkningkvar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har några sådana kunder också.
Tror det är en sjukdom eller en psykisk störning hos dessa personer. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Citat:
Dock kan man även ha något liggandes hos kronofogden som inte blev en anmärkning och det kan hindra en från att ta på avbetalning osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
oniomania då vet jag äntligen vad min tjej lider av ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Myndigheterna sätter en massa regler på oss som driver företag på hur man ska få behandla kunder, vi måste förlja alla dessa. Tycker att även kunder borde få regler att följa vid köp, att handla och skita i att betala borde ju klassas som bedrägeri och det är ju strafbart.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Kan du bevisa att de inte tänkte betala när de beställde varorna så är det bedrägeri har jag för mig. Problemet är att det inte går att bevisa.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Och då är det fel, kunden kan sällan bevisa att de har fått fel vara, de kunde gjort sönder den själva, men då finns det en instans som heter allmäna reklamationsnämnden som hjälper kudnen att få rätt.
Va har vi för instans som skyddar oss, som driver företag å betalar så mycket skatt, skapar arbetstillfällen och leder sverige framåt? Jo vi har skatteverket ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||