Kom ihåg mig?

Billiga Domäner I Sverige

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2003-08-22, 20:58 #11
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Förstår inte varför man reggar via svenska bolag, vad är det för nåt fel på ett VISA & exempelvis regnic.com?
Oläst 2003-08-22, 21:05 #12
foks foks är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2003
foks foks är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2003
Ynglingar som saknar kreditkort har inte så mycket val.
Och så har det cirkulerat ganska mycket skräckpropaganda de senaste åren om hur farligt det är att använda sitt kreditkort på internet. (jag har aldrig träffat någon som råkat ut det, min pappa fick dock kreditkortsnumret "stulet" när han handlade på ICA för några år sedan)
foks är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-08-22, 22:10 #13
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
Flitig postare

Citat:
Originally posted by dm.se@Aug 22 2003, 06:58 PM
Förstår inte varför man reggar via svenska bolag, vad är det för nåt fel på ett VISA & exempelvis regnic.com?
Antagligen vill man inte regga via andra företag av diverse olika skäll. I mitt fal så har jag inget kreditkort eller liknande, inte heller har någon jag känner det eller så vill dom inte låna ut det. Plus att jag skrev i mitt första inlägg att jag inte har ett kreditkort och därför skulle det helst vara svenskt.
Vill gärna att det ska vara svenskt även om man ska betalla med kreditkort för det brukar bli mycket enklare med diverse grejer.
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-08-23, 15:04 #14
nomicon nomicon är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
nomicon nomicon är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

såg att på www.lemonlime.se så kan man regga sig en .se för 400 + moms (500 kr) för första året.. (vilket är några hundralappar billigare än många andra), därefter är det ju nic-se som fakturerar fortsättningvis 250+moms som vanligt.
Man behöver inte ha något webbhotell hos dom heller.. dock så var det 350+moms om man skaffade webbhotell.
jag reggade en .se via dom igår, och 10 minuter efter jag skickat brevet till dom så hade jag en faktura på 10 dagar i min inbox, och domänen fanns i NIC-SE's registry.. det kallar jag snabb och bra service, kan gott rekommendera dom för andra.
nomicon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-08-23, 15:21 #15
Flitig postare

Flitig postare

Citat:
Originally posted by nomicon@Aug 23 2003, 01:04 PM
såg att på www.lemonlime.se så kan man regga sig en .se för 400 + moms (500 kr) för första året.. (vilket är några hundralappar billigare än många andra), därefter är det ju nic-se som fakturerar fortsättningvis 250+moms som vanligt.
Man behöver inte ha något webbhotell hos dom heller.. dock så var det 350+moms om man skaffade webbhotell.
jag reggade en .se via dom igår, och 10 minuter efter jag skickat brevet till dom så hade jag en faktura på 10 dagar i min inbox, och domänen fanns i NIC-SE's registry.. det kallar jag snabb och bra service, kan gott rekommendera dom för andra.
Får väll kolla dom med

Går igenom ett antal domän försäljnings företag
Oläst 2003-08-24, 16:22 #16
Flitig postare

Flitig postare

Tänkte bara säg att jag såg att axentus har registrerat sig på forumet, och jag har fortfarande inte fått något mail angående mina frågor till dom. Det tycker jag inte är någon vidare service eller hjälp för en kanske blivande kund men troligen inte nu.
Oläst 2003-08-24, 16:42 #17
Axentus Axentus är inte uppkopplad
Medlem

Axentus Axentus är inte uppkopplad
Medlem

Hejsan!

Såg att vårt företag varit inblandad i denna tråd så jag tänkte ge er en förklaring till hur det ligger till:

Axentus Network Solutions är en bifirma till Axentus AB (Axentus Forest Solutions AB, tidigare Business Solutions) vårt org.nr är: 556577-4832. Axentus var en enskild firma som avregistrerade 1999.

När vi började med "webbhotell" så gjorde vi som många andra, skaffade oss ett VS-konto hos Digikom, därför ligger det kvar mycket som pekar på dom, dock håller på successivt flytta om allt till våra egna servrar (7 st för tillfället).

Anledningen till att det inte finns några allmänna villkor på vår sida är pinsam: vår webmaster har helt missat detta trots att det fanns på våra gamla sidor och de varit väl utformade. Har nu ordnat detta så under kvällen kommer våra villkor finnas tillgängliga under vår sida. Vill be så mycket om ursäkt för det inträffade och förstår om detta gett ett dåligt intryck av vårt företag. Vi jobbar nämligen stenhårt och anser oss som mycket seriös, något våra kunder håller med om, vi har knappt inte tappat några kunder under våra 5 år som webbhotell vilket gör oss glada och ger oss bekräftelse att våra kunder är nöjda med våra tjänster!

Hoppas detta gett svar på era frågor.
Axentus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017