FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi kan anordna en tävling?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ex. alla får regga en hotmail address och sedan ska man försöka få så mycket spam som möjligt? (räknat i snitt mail/dag) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Banned
|
regga en domän, sätt catchall på ditt konto..
Sprid diverse epost adresser enligt tidigare tips. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Istället för att köra genom hotmail, så föredrar jag att köra egen mailserver och döda spamfiltret på den användaren
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Som hnn redan tipsat om - catch all. Pekade catch all (heter det peka?) mot en mailadress på en liten skitsida som förvisso var indexerad men inte mycket mer och åkte bort någon månad. När jag kom hem sen så pallade inte webmailen att öppna det för allt spam.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Banned
|
Sätt auto-responder på kontot också
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag anmäler mig härmed till tävlingen:
![]() Detta är bara sen 080409! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Lite OT, men jag tyckte det var onödigt att starta en ny tråd enbart för detta.
Såg att Gmail nämndes här. Tänkte bara tipsa dom som inte redan känner till att man kan "filtrera" sin inkommande post i Gmail. När man t.ex. registrerar sig på olika sajter för olika saker så vill man ju inte att sajten ska börja spamma ens inbox eller rent av sälja vidare epost-adressen. Säg att du registrerar dig hos t.ex. YOUTUBE.COM då anger du din epostadress med en liten tvist. Nämligen ett + (plus) tecken efter ditt namn och sen YOUTUBE.COM Så här: [email protected], detta kommer till din inbox precis som vanligt, så börjar du få spam till exakt denna epost-adressen i framtiden så vet du att youtube.com sålt vidare denna exakta epost-adressen. Upprepa samma procedur vid varje tillfälle så vet du vilka as som säljer din epost-adress. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||