FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Köp Medison's superdator för 1.000 :-
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är klart att det GÅR att spela men det är inte kul när det hackar hela tiden. Jag hade en Acer med dual-core, 2gig ram, bra grafikkort med separat minne och onödiga processer avstängda bla bla men det ändå inte att köra Sims 2 med några roliga inställningar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Har inte hunnit använda datorn fullt ut ännu, men den verkar helt okej för en vanlig användare, förutom att det är för lite RAM (när är det inte så?) och att Acer självklart har plaskat in en hel drös extraprogram som bara drar musten ur en. När ska datortillverkare förstå att man inte behöver mer än en grundinstallation av operativsystemet?! Så för att sammanfatta: Seven thumbs up for netonnet, och det borgar för samma betyg åt acer. Go' påsk på er gubbs! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Köp en macbook air så får du lite wow factor när du tar hem brudar i lägenheten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
inte för att låta tyken men..
vafan är det med alla brudar och gay kill kompisar jag har? de blir helt galna i macbooken jag har som jag inte använder... hade jag satt något litet hello kitty klistermärke på så hade de ju kreverat :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Seriöst så har macbook air flera fördelar mot sina konkurrenter. Liten lätt gör att man gärna tar med sig den även om man inte säker på att man kommer behöva den. Man kan köra windows vista och mac os samtidigt om man vill. Bra skärm, okey batteritid och priset i förhållande till vikten är helt okey. Lägg till coolhets factorn och det är taget. Har du inte stålarna så köp en asus EEE..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
eee?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
aaa du menade en sådan.. 3000kr.. inte hela världen.
hade dock haft en HTC pda/telefon istället och en slimmad laptop.. ska köpa en packe med 10 pda telefoner och laptops till mina arbetarmyror snart ![]() men för att göra ett välinformerat val så får jag nog ta o köpa en asus eeepc ![]() kanske kan vara värt det. den och en 3g dongle till de som bor i sverige kanske kan va värt.. jag kommer ju inte köpa 10 AIR.. :P nog för jag skulle kunna men... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|