FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nån som kan styra upp VIP-rum på Spy Bar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Man kan vara hövlig och trevlig och blankt ignorera om så behövs ![]() Så nu får jag inte peta på dig och tappa en drink på dig? Jävligt dålig stil! :P. Men det låter intressant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hade varit kul att få se alla Inet nördar på spybar ;D
Men visst kan de va kul, självklart.. men vill gärna veta om de kommer många! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Blir det bra uppslutning, så skulle det vara skoj!
Gissar att det finns en och annan WN-besökare som inte avgudar mig heller - men konflikträdd är jag inte.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Under förutsättning att det inte blir Spy Bar, Sturecompagniet eller någon annan fis-krog på Östermalm så är jag på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så jag tror inte någon av de som inte gillar dig, kommer gå fram till dig och vara spydig, utan helst bara undvika de man inte gillar. det är nog som du säger, man behöver nog inte vara konflikt rädd om man ska på wn.se krogrunda ;D |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Gärna ett lite lugnare ställe med öl till överkomliga priser. Alla är inte internetmiljonärer ännu.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som sagt det finns vissa man inte vill träffa och ett personligt svalnande intresse för krogen gör att jag avstår!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
..Tror att man kan se olika på "konflikträdd".. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
|
Det skulle vara roligt tycker jag, vissa vill man se och diskutera andra inte, men det hela är naturligt.
En krog är inte heller att rekomendera för det blir väl inte så mycket till att diskutera då. Men jag är på om det inte jobbas. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|