FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Magnus A: Jo, det förstår jag. Jag tycker dock att det varit väldigt relevant att skriva om åtminstone bloggen i det här fallet. Det är ju ytterligare läsning. Undrar egentligen om hon ens visste vad hon (inte) gjorde. Hon skickade precis ett mejl där hon skriver att flera försökt få tag på mig så nog hade det varit relevant.
Lokaltidningar var annars en bra idé ![]() fabian: coolt, Indien var på kartan ett bra tag för mig också. Bloggar du nåt om det också? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Clirre:
var det inte du som gav dig själv ett "kakpoäng" i morgonpasset förra fredan? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Vad fick dig att välja Bali? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
På tal om att inte länka: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3130&a=738003
Fabian: Det är en lång historia och krävde sitt eget blogginlägg: http://www.uppdig.nu/2008/01/25/varfor-just-bali/ Ska läsa din blogg nu, ska bli intressant! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Måste ju bara gnälla lite
![]() Från din blogg: Citat:
Men men, intressant att läsa din blogg iallafall, lägger till den bland mina bokmärken! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jo, det är en sanning med modifikation...och förenkling. Jag ville lära mig ett nytt språk och då var hindi för svårt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har bara en fråga, hur löser ni de med internet? Måste finnas så ni kan ansluta via WLAN eller liknande?
3G-bredband måste bli lite väl dyrt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Hörde om dig på P3 och vilken jättemiss att inte få med någon site i repotaget. Gratistrafik FTW!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det här är den "officiella skryttråden", mera skryt!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|