FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Att folk aldrig tröttnar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker att det är konstigt att folk faktiskt bemödar sig med att gå in och kolla history på varje domän som läggs upp till försäljning. Har de inget bättre att göra?
Det här är ett attraktivt 2 character domännamn, taget via Snapback (således har det en history på minst ett år). Om någon av moderatorerna har något problem med denna annons så hoppas jag att dem säger till. Fram tills dess så kanske vi kan inrikta oss på domännamnet i tråden, och ta gnället om regler någon annanstans? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med jacobjs
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Så det borde väl vara en självklarhet för alla att det som säljs på WN även granskas av potentiella köpare... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller med Gustav till punkt och pricka och det är även ett gott råd till samtliga som funderar över att köpa domäner och hemsidor varhelst det må vara.
Du får gärna motivera din sista kommentar "säljer billigt" relaterat till budet på 3500 kr? M5.se såldes nyligen för 205 Euro t.ex...
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Självfallet så skall man kolla upp allt man bara kan om man är intresserad av ett domännamn, inget snack om saken.
Om man däremot inte är intresserad av domännamnet, utan enbart gör det för att gnälla om regler, så tycker jag läget är lite annorlunda. Det intressanta är att det ofta är samma personer som gnäller, och det är inte dem som är de mest frekventa köparna av domännamnen om man säger så. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Kollar du vilka som köper varje domännamn? =) Visst, jag har sålt fler domäner än jag köpt via WN men det beror enbart på att det sällan dyker upp något intressant här numera + att jag nu har domäner till de flesta projekt. Reglerna finns också till av en anledning och det enda sättet att se till att de efterföljs är att rapportera trådarna direkt när de dyker upp. Citat:
![]() |
![]() |
#18 | |||||
|
||||||
Medlem
|
Citat:
Om du missade det så skriver jag ut det igen. Citat:
Ännu en gång, skulle uppskatta om vi kunde hålla fast vid trådens ursprungliga syfte, nämligen domänen 9x.se. Om du tartareandesire är intresserad av domänen och det är därför du engagerar dig så mycket, fine. Lägg ett bud eller ställ frågor. Om du vill fortsätta gnälla så kan du från och med nu ta det via PM. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hehe, jag är inte blind även om du tror det. Jag vet vad han skrev, från 0 (eller reg. då)-7000 kr men ingen domän med en siffra och en dålig bokstav har sålts för priser ens i närheten av 7000 kr så du bör vara mer än nöjd med budet på 3500.
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Och, jo, jag är relativt intresserad av domänen, dock inte till det priset.
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|