FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Dra gränsen vid 0,1% eller nåt då?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Administratör
|
Rensade lite. Låt oss hålla oss till ämnet dvs att Davve behöver tips till valvaka.se.
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej Davve! Jag har kört en politisk blogg på www.democratia.se under vintern/våren! Trots att jag inte har marknadsfört den aktivt så har det ändå blivit ett gäng återkommande besökare, dvs. bra trafik! Mycket fokus har lagts på utrikespolitik, Guantanamo, Irak, miljövinkeln osv. För det mesta har jag plcokat ut intressanta nyheter (Saddam Husseins avrättning är ett ex.) och skrivit mina kommentarer kring detta, sen har besökare fyllt på med sina egna åsikter. Jag tror att frågor som dessa (frågor som alla kan enas kring) kan engagera folk mer än frågor om skatten på torsk!
![]() Att köra helt kring en blogg kanske är lite för simpelt för dina planer, men det ger snabb och billig proffsighet. I väntan på en hel site med design och funktioner så är det mitt tips till dig! Kan också hålla intressenter á jour med utvecklingen av siten! Dessutom har många hotell idag förinstallerade bloggar för detta ändamål, som i mitt fall WordPress som jag är mycket nöjd med! Jag vill inte försöka marknadsföra mig själv här, men om du vill kan du få ta över domänen (democratia.se), det ger ju alltid några besökare såhär i början! Givetvis kostnadsfritt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Slipp då
![]() |
||