FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har oxå strul. Även med web msn web, men funkar med ebuddy.com
(det brukar strula på jobbet när comhem har strul) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Halva sverige har problem, enligt google är felkoden oftast att man har VIRUS, just nu verkar de inte fungera för många så jag skulle inte tro att virus är problemet :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
kommer inte in på microsoft update eller msn support heller.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Msn funkar heller inte här och jag har comhem (bredband,telefoni och digital-tv). Måste ta och byta snart, ni vill inte veta så mycket problem jag har haft med dom och inga svar får man heller inte när man ringer, antingen är det, "Ja, vi kan inget göra. Inga felrapporter har kommit in. Vänta några dagar och ring om det inte funkar." och när man ringer nästa gång "Det beror troligtvis att ert bredband är för lågt (har 8mbit) och ni behöver högre" Sedan en vecka efter man ringt för andra gången funkar det, men då funkar inte digital tvn och man får vänta några veckor innan det funkar, :blink:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
saxar från ett annat forum
"Telia som har peering problem mot usa , visa isp:er funkar andra inte... Microsoft.com , msn och hotmail ligger nere hos de berörda.. länk http://kundinfo.telia.net/ " |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
håller med dig citron....... com hem e kass. väntetider på supporten som e sååååååååå långa betalar för 8mb men oftast e tråden bara hälften.
uppkoppling som hoppar upp och ner, ringer man sedan kundsupport är det ända svaret man får efter 50min väntan i tel att man skall koppla ur och i modemet. Hmmmm borde finnas någon bättre leverantör..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Då kanske man inte ska skylla på comhem i detta fallet, men det kunde sannerligen varit nåt fel hos dom
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag hade ju rätt ifrån första början.
Det är din leverantör som har problem... Varför inte lyssna på mig från första början. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|