FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, den passerade i alla fall 11 kronor ett tag runt 2000. Då var man ju där och tyckte det var ett ruggigt dyrt land. 2004 stod den i 6.80, som nu, och då var det väsentligt mycket roligare att semestra där.
För alla som köper domäner, i alla fall domäner med dollarn som bas för priset, så är låg dollar något trevligt som de flesta redan verkar ha vant sig vid. Med dollar på 11 spänn så lär även Loopia och andra domänlågprisvaruhus få höja t.ex. en com-domän med 25-30 spänn och då lär det väl skrikas i domänhamstringstarmarna hos en del... Dessutom lär det skrika i min oljekonsumtionstarm... Bensinen lär ju skjuta i höjden kraftigt...
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
dollarn får gärna stiga med 100% för min del......känns ju som man har Turkiska lira i plånboken nu när man ska hem till gamla Svedala..... :huh: ...betänk att de flesta märkes jeans kostar runt $30 här i USA (200 kr) ...vad får man för $30 i en Svensk klädesbutik? strumpor?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är beroende av dollar, men tyvärr så trycker USA så jävla mycket dollarsedlar att värdet kommer att minska ännu mer så småningom. Ett tecken på det är att de inte visar M3 index längre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ska man se att få ut pengarna via adsense så är det bra att den stiger. Men med tanke på att jag handlar så mycket via $ kursen så vill jag inte att den stiger.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror inte det.
Skulle det nu tom bli så att styrräntan där sänks(var något på nyheterna att det kunde ske)så sjunker dollarn ytterligare. Ett uttåg ur irak skulle nog få fart på dollarn men som det ser ut just nu så är tilltron till dollarn väldigt låg. B) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
6,44 idag
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har nästan hela min försäljning i dollar och fick kursen 5.28 NOK när jag hämtade ut från PayPal idag.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Heja Dollarn friskt humör, det är den som susen gör (i min Adsense). Kul med att alla hoppas olika!
www. dollarn .nu <- Fruktansvärt fräck men högst relevant egenreklam |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Dollarn påverkar ju inte Adsense så mycket i det långa hela då Adwords betalas med lokal valuta. Så några enorma skillnader blir det nog inte. Men ett ras påverkar nästa utbetalning ganska kraftigt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|