FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har också för mig att betalningskrav kvarstår i 2 år, men det är inte det vi har varit ute efter.
Fakturorna är utskickade via vanlig post idag. Eftersom fakturorna är sent utskickade har vi full förståelse för att vissa kanske inte har råd att betala fakturan på en gång. I de fall där någon känner att de behöver uppskov går det bra, men då vill vi att ni hör av er via mail så vi kan notera det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fick en faktura från nameseek på en domän som uppenbarligen registrerats åt någon annan. Verkar vara svårt att få kontakt med dem. Har testat mail till 2 olika adresser och en form på deras sida men ej hört något än.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fick en faktura i dagarna från Nameseek på en domän som inte dem har registrerat åt mig men ett annat snap-företag gjort. Försökt komma i kontakt med dem men inte lyckats... Vad gör man???
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Vi har en utredning på två ärenden där vi inväntar resultat på. På grund av sjukdom är där just nu 3 mail i inboxen som inte är besvarade. Prova att PM:a här eller skicka ett mail, så ordnas det så snart tillfriskning skett. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kontrollerade mailen för så sent som tre minuter sedan och där är varken några nya mail eller några som är obesvarade.
Av de dryga hundra domännamnen som fakturerades var tre domännamn felaktiga, vilket är beklagligt. Nya fakturor har skickats ut till vederbörande, men om fakturan inte kommit fram så skickar vi gärna en ny. Skicka ett PM här på WN eller skicka ett mail så ser jag till att du har en PDF direkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OK, skickade mail och pm igår så borde får väl se om det händer nåt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag fick min faktura via posten, men det var ett tag sen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag fick också min som utlovat och jag måste säga att Nameseek har varit mycket bra att göra med vad gäller betalningar och motsvarande.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|