FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
är det inte som NIC-SE kampanjen att om man inte betalar fakturan så det ända som hädner är att man blir av med domänen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kan även passa på och nämna Yahoo som erbjuder .dom domäner för $1.99.
http://smallbusiness.yahoo.com/domai...OVMTC=standard |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej normalt sett premieras inte .com eller .se eller .org osv. Även om jag har viss föraning om att det kan ske i vissa SERPar.
Däremot är det en väldigt stor fördel när det gäller klick. Fler klickar på en .com domän än en .info domän, som dessutom inte går att marknadsföra "offline". .Info-domän erbjudandet var i övrigt lite intressant. Jag har just nu massa pengar över på mitt paypal-konto.. går det att betala med det på Godaddy eller någon annan billig domänregistrator? Någon som vet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det kanske kan vara något?. Jag har ingen erfarenhet av dem själv, men jag var ute efter att spendera lite överskott själv genom paypal, då jag fann sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
name.com tar $1.99 för .info och man kan betala med PayPal.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|