Citat:
Ursprungligen postat av Zed7
Citat:
Ursprungligen postat av qo-naq
Jag vill ändå lyfta upp lite min idé om att på samma sätt som tv-kanaler kunna ha nyheter. Tror väl inte att det handlar om tekniska perspektiv, för det är väl egentligen bara att implantera news.nu's länkar där.
|
Finns på newzer.com om det är så du menar...?
|
Jag menade mer som att varje tidning (t ex Aftonbladet, IDG, DN) ligger likadant som med tv-tablån. Alltså i varsin liten ruta, och att man kan administrera detta på samma sätt som för kanaler. Det är något som jag verkligen skulle vilja ha! Och varför inte utvidga vyerna, visa aktiekurser, valutakurser. Eller varför inte utveckla den så att den blir så mycket mer än en TV-tablå, istället en sida där man har allt samlat som man kan vara i behov av. Och att detta går att administrera, är man ingen börshaj klickar man helt enkelt inte i den rutan. Man kan även lägga in så att man kan ha personliga länkar, anteckningar osv. Det går att bygga på i all oändlighet. Tror att detta skulle kunna göra så att många fler skulle hoppa över till VIP istället för vanliga TV.nu. Dessutom så kan man ta ett högre pris då man erbjuder mer, 15 kr för vanliga människor och kvar på 11 kr i månaden för de som är aktiva i WN :P.