FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
3 till Företaget (?) Bilddagboken och 1 Mille till grabbarna Läste på IDG.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
FunTrix: Laddningstiderna kommer alldeles säkert att bli kortare. Vi var på serverhotellet i veckan för att titta till våra servrar och då gick teknikerna runt med nya prylar till bilddagboken.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Trevligt för Bilddagboken med ett rejält erkännande, men är det bara jag som reagerar på Lunarstorms inställning:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det kanske inte är så konstigt att det kommer ett sånt uttalande till en sådan tidning.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är lite road eftersom jag för bara ett par månader sen var hos lunarstorm och diskuterade en ide med dem (de som kontaktade mig), men iden föll pga att de ville "växa inifrån" och inte hålla på med externa projekt. Det kanske var förhandlingstaktik från deras sida för att istället kunna anställa mig eller nåt, who knows. Det går stick i stäv med det här uppköpet i alla fall.
Bilddagboken.se har ju inga tekniska fördelar som inte lunarstorm själva kan skapa med sitt utvecklingskontor i Varberg (ja, de har fortfarande massa folk som sitter där, gud vet vad de gör egentligen). Det de köper är ju användarna och möjligen bakvägen in på lite streetcred. Grattis till bilddagboken även om jag själv måste säga att det känns som att de sålde sig lite billigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
4 mille, lat som ett ovanligt bra pris i dessa tider. Mkt medlemmar, trafik och varumarke.
vem bryr sig om den tekniska nivan, spelar som vanligt in ytterst lite i webbuppkop. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|