FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Read Only
|
Citat:
Vad sägs om att någon tar bort mitt konto istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är lustigt att personer som denna inte bara helt enkelt slutar använda sidan de inte gillar utan kommer tillbaka om och om igen.. nåja.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Exempel: Jag vet att "Pelle" har suttit i fängelse för stöld. Om jag sprider denna information vidare så är det förtal... Om jag däremot berättar det för ortens handlare så är det av "allmänintresse" för dem och inte olagligt. Om man hårddrar det hela så är vanligt skvaller straffbart. Är det inte informationen av allmänintresse så är det förtal. Och som jag ser det, en privatperson som svartlistar hemsidor utan grund eller auktoritet ligger farligt nära förtal. Så BPLP sluta gnäll och väx upp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
EDIT: stavfel i förvirringen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men vad tusan. Är det något fel på cint? Den känns iaf hyfsat seriös.
Det är väl knappast någon som tvingar någon att vara medlem här på WN. Låt bli att komma tillbaka så är problemet löst och ingen är elak mot dig.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur blev det med varningssystemet på WN som vi diskuterade förut?
Jag tycker ni kan pilla dit ett sånt nu så vi kan kasta ut BPLP. Så många trådar som han/hon (hon först) kladdat ner motiverar detta. BPLP kommer garanterat starta ett tredje konto snart och beklaga sig om hur illa bemött hon blivit på lunarstor chat och andra diskussionsställen. Jag har tröttnat rejält på denna person nu. Att någon som närmar sig 40 (om jag inte minns fel) inte kan inse sitt eget bästa..? Banna IP 60 dagar till att börja med. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|