FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Oj oj oj... den killen som Reconnect anlitade måste ha fått en hel del skit lol...
Om man e smart så ändrar man ju iaf. på utseendet men behåller koden (vilket iofs. e minst lika olagligt). Men de e sällan folk leta på sidor efter kod som dom själva har skrivit... å man kan ju faktiskt skriva kod lika dant utan att veta om de ;o) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Företaget som har tillverkat sidan:
http://partners.1go.dk/portfolio.htm De har även tillverkar Playahead Community, som är ganska stort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nja. Det står att de har dem som referenser, de kanske bara gjort en transparent 1x1 pixel stor bild. Jag måste säga att jag har lite svårt att tro att AS Productions gjort Playahead men jag ser mig gärna motbevisad..
Dessutom ger massa felstavningar ett måttligt seriöst intryck (oavsett om de är danska eller inte).
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Visst verkar det vara ett seriöst webdesign företag :=) Ingen adress ens på hemsidan. Kom igen.....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Genom den kontakt som jag har haft med dem så bör jag säga att ni bör undvika dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Dessutom är sidorna gjorda i frontpage. Seriöst. /Peter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Hittar ingen som helst info på playahead som pekar på att dom skulle ha någonting med designen att göra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Tycker nästan att någon borde dra ihopp en fräsh sida, där det står lite mer om Copyright och liknande grejer som har med det här att göra, kanske t.o.m med någon fin länk där man lätt kan ta Copyright på bilder och liknande. På ett tydligt sätt @ swedish. :P Tack för mig.. Mvh/Alper ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|