FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe.. vår VD ägde sitter i styrelsen där =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jello´s aktie minskat 66% i värde sedan årsskiftet
http://di.se/Avdelningar/Artikel.asp...n;Huvudnyheter Det kan kanske förklara en ökad aktivitet hos säljarna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Någon som vet vad Jello fick ge för butiker.se?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Är inte det lotteri med deras tävlingar?
"Dragning 30/07/2006" osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
Börsvärde enligt Avanza: 14,4 MSEK
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Litet sidospår.
Fan vad jag HATAR när folk håller på och ändrar de standardbeteenden som finns i ens gui när man surfar. Alltså, när jag "hovrar" med min muspekare över något som är klickbart, då förväntar jag mig en hand. Att låta den vara något annat (exempelvis behålla kvar pilen) är såå jävla irriterande. HUR TÄNKER folk? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kan nämna att en av mina sajter numera syns på Jello.se. Det var en telefonförsäljare som började med utpris på 12000kr/år. Vilket IMNSHO är snordyrt med tanke på vad man får för det. Men vet man vad man vill ha så tycks det finnas utrymme för förhandling, vi tecknade på 12 månader dock minst 5000 klick och nu gäller det att se vad som levereras i form av både klick och kvalitet på besökarna.
Så.. är någon intresserad av att synas där är min rekommendation att förhandla fram ett lägre pris än de där 12000kr/år. I värsta fall stryks en massa lull-lull man ändå inte vill betala för ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Du kan få en infosida med sökord på Eniro för 12.000 kr / år. Varför skulle man betala Jello för det? Tvivlar stort på att de kan leverera lika mycket som Eniro. Hurvida det är värt det eller inte är en annan fråga.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|