FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rich dad poor dad.
http://www.bokpris.com/9189617576 Såg inte att någon hade tipsat om den redan.. ![]() Det är en grymt bra bok... läs den! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
På svenska, har jag har läst:
Wonderboy, Henrik Langeland Dansen kring guldkalven, Björn Elmbrant Boo.com, Gunnar Lindstedt Morfin, Tomas Jakobsson (Microslavar, Douglas Coupland) Tetra, Peter Andersson och Tommy Larsson Boken om Nokia, Staffan Bruun och Mossé Wallen som är rätt ok. Bäst överst. De fyra första handlar mest om internetbubblan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker själv att Rich Dad, Poor Dad är rätt överskattad, om än underhållande
![]() http://www.johntreed.com/Kiyosaki.html t.ex. visar på grymt mycket kritik av boken och författaren Kiyosaki. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Citat:
För mig är boken väldigt inspirerande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
De två böcker som varje gång jag läser dem ger mig en enorm motivation att ta mig i kragen och börja jobba, men som samtidigt är de mest tragiska böcker jag läst är bankboken och plånboken.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Har någon av er erfarenhet av att läsa böcker på datorn? Praktiskt så det förslår, men vem vill sitta med laptoppen i mysfåtöljen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ljudböcker däremot, de är riktigt fint! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det är enklare att läsa boken än att skriva ner den. Jag kan nästan garantera att man åtminstone får ut något ur den även om mycket är självklart redan.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|