FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
snacka om att comviq fick sig en rejäl känga
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Såg själv precis reportaget och kan själv meddela att Tobias alltid ställt upp och hjälpt oss med diverse problem. En eloge till honom!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Guest
|
sms för 30 000 på en timme....ojoj
Hinner man spärra telefonen innan man blivit av med en förmögenhet. |
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, en riktig smäll på käften fick dom ju där.
Men jag gillar fortfarande comviq. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket intressant reportage.. Har ett par kompisar som fått diverse fuldebiteringar, dock inte bara från Comviq bör tilläggas.
Edit: stavfel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tummen upp för Tobbe och Cellsynt!..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Satt hela tiden och tänkte på denna spärr som ska finnas. Inte bara den man kan ställa in själv, utan operatörernas spärr som ligger någonstans runt tusenlappen för betalsms. Finns inte den fortfarande?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Banned
|
Lundstedt: Den finns på 1500:- på Tele2/Comviq.... Men den hade inte gått in... Dom vågade inte erkänna det själva...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sådärja, det var mina 15 seconds of fame
![]() Orsaken till att spärren inte gått in, var som jag uppfattade det, att SMSen hade skickats in under en så kort period (ca 1-2 dygn). Huruvida det är en kort period i sammanhanget låter jag vara osagt, jag förmodar dock att alla operatörer ser över deras saldotak/spärrar inom kort.
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
I reportaget fick man känslan av att det är Cellsynt som driver dekrim.se, är det som vanligt de som gjort programmet som själva inte förstår vem de pratar med?
Jag är generellt sätt extremt skeptisk till dylika program. Nu gjorde ju Comviq bort sig också iofs. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|