FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
"Vet ni varför min hemsida inte fungerar?" eller ännu bättre: "Min hemsida fungerar inte som den ska" Sällan är det så att man får mail i stil med: När jag $DATE, gjorde $FOO, och förvändade mig att $BAR ska ske, hände det istället $GAZONK. Mina inställningar för $RELEVANT_LISTA_AV_VERKTYG var for ( Enumeration e = $RELEVANT_LISTA_AV_VERKTYG; e.hasMoreElements() ![]() out.println(e.nextElement()); } Fick man alltid ett supportärende så där, skulle man aldrig behöva skicka ut mail med "kan du beskriva mer". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Precis.. En hyffsat detaljerad problembeskrivning måste följa med i frågan...
Samma sak som att lämna in bilen på verkstan. Inte sällan får man följdfrågor att besvara för att lotsa experten rätt.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kvällen mot påskafton 2005, efter en MS Update av win2003 server hos webbhotellet började Accessdatabasen (connection) krasha hela siten. Ok .. Access va ju inte det bästa att köra siten på men den hade växt och växt och ingen tid fanns att skriva om koden. Men, till historian igen. Vad gör webbhotellet. JO! sitter uppe hela natten och fixar och trixar, själv fixar jag ett par kodbitar över mot MySQL och på påskafton går siten igen. Det kallar jag WEBBHOTELL!! och till verkligt humana priser, inget att klaga på, bara beröm att ge. Tack en än gång Jonny/Sajthotellet. Det är så man bygger kundrelationer, långvariga sådana, och får ett rykte om sig att vara seriös, att alltid stå på kundens sida, och man som kund verkligen ser att man sållat agnarna från vetet ![]() cya, /PatrikB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Att supporten svarar på ALLA frågor, eller försöker, även om de verkar dumma. Då förklarar man och inte skippar en massa. Det gör ju en bara irriterad om man måste maila igen för att få det konstaterat om det är Ja eller Nej på en viktig småsak innan man köper tjänsten.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|