FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur man skulle kunna bli miljardär på att sälja katter skulle jag vilja veta...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
pitbull> Ber om ursäkt för mitt uttalande ovan... Måste fått hjärnsläpp vid det tillfället och insåg nog inte att det var på det sättet du beskrev.
naredi> Jo, precis. Vore kul att veta ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() <!--QuoteBegin--Jonas[/i] pitbull> Ber om ursäkt för mitt uttalande ovan... Måste fått hjärnsläpp vid det tillfället och insåg nog inte att det var på det sättet du beskrev.[/quote] Inga problem, jag var inte heller så trevlig. (skyller på sömnbrist) Ber också om ursäkt för detta. Jag blir bara en smula irriterad över att domänavdelningen på WN mer och mer på senare tid har utvecklats till en "kritisera-avdelning". I slutändan medför detta bara att man helt enkelt slutar posta domäner till försäljning. Fridens Liljekonvaljer! /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tack iaf ![]() Känner mig liiiiite skyldig där :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej på er
Är en sådan där kattuppfödare sedan tio år tillbaka, och sitter inne med en hel del kunskap om den världen. Kan du maila mig lite mer om dina idéer så kanske jag kan hjälpa dig förverkliga dem, eller i alla fall ge synpunkter. Du har ju redan två stora kattsajter med lite samma tanke, svenska katters sida (som är mer uppfödarbesökt) och Spinn (som är mer huskattbesökt), så fraågan är om det finna plats för en till, och var du tänkt dig ska göra att man väljer din. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla svar.
Väcker tråden för att meddela: Cattery.se ingår nu i familjen. Så nu kan rätt spekulant bli mång-miljardär. ![]() Jag har börjat kladda lite grann med katteri.se meningen är att cattery.se ska få vara den engelsk-språkiga varianten av katteri.se (lyxigt värre). Det är alltså två domäner som eventuellt är till salu: katteri.se och cattery.se Jag säljer dem endast tillsammans, inte var för sig. /S |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Katter är inget undantag. De kan vara dyrare än de lite mer speciella hundraserna. Så, det finns mycket pengar i djurvärlden ... bara hundar, katter, kaniner osv omsätter flera miljarder per år i Sverige på foder, utrustning, leksaker, koppel, burar m.m, m.m, m.m .... cya, /PatrikB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||