FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det används, men inte som "mainprogram" lite som att folk använder notepad men inte till viktiga dokument.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har använt Trello.com. Det är gratis, men väldigt simpelt. Basecamp är annars populärt, men det var länge sedan jag använde det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Annars är väl Atlassian / Jira bland det absolut största och mest välanvända.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
kune inte editera ovan...
Men ersätt "uppgift" med själva uppgiften så som "design" och ersätt "hemsida" med domän. Går det att göra det bättre? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Targetprocess är allt du behöver. Bättre har jag inte hittat. Gratis för 5 användare också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har kört Asana någon vecka här nu. Vi är väl totalt 6-7 stycken men det är främst 3 av oss som håller i de flesta projekten eller behöver översikt rättare sagt. Testade de flesta som det tipsades om men Asana var det som kändes som det passade oss bäst. Dock inte sagt att det är smärtfritt, jag har själv inte problem med logiken eller att hitta men vissa här borta har problem att särskilja projekt och tasks, fråga mig inte varför.
Excel, jo tjena, då kan vi lika gärna förvirra oss med en whiteboard och post-its. Jag använder excel mycket, bl a för att diarieföra tid och liknande. Men att flera skulle ge sig på samma fil med den bristande datavanan som många lider av, nej tack. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Har också kört Trello.com. Har funkat väldigt bra i de små projekt jag kört.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Trello här också
![]() Men är intresserad av Basecamp, inte provat det ännu dock. |