FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Oj förlåt mig, skall genast börja skriva onödiga inlägg för att folk som du skall ta mig seriöst. Har betydligt viktigare saker för mig än att sitta på wn och skriva inlägg faktiskt. Bör ju vara de seriösaste användarna som inte har så många inlägg postade kan jag tycka. Bara pinsamt att ens komma med ett sådant argument.
Frågan är vill du sälja din sida eller inte, man börjar ju undra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
För din information, alla som har bra med postcounts i forumet har inte skrivit onödiga inlägg, utan oftast har de bidragit med något. Men har du viktigare saker att göra än att sitta på WN, så är denna sajt inget för dig eftersom det i mångas ögon räknas som småpengar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om du verkligen vill få sålt en sådan liten sida kanske du bör vara mer öppen mot personerna som frågar om information. Enligt mig är detta inget bra sätt att sälja något. Men det är helt upp till dig och om du ens vill sälja din sida då det verkar vara tveksamt(?) Lycka till! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Varför förlorar jag på det? Det är många mer som kontaktat mig på PM, som inte behövt skriva gång på gång i tråden trots att jag tydligt skriver att man ska ta allt på PM. Tror du jag blir mer sugen på att ge info om sajten till någon som inte respekterar det man skriver? Enligt dig är detta inget bra sätt att sälja något. Enligt mig så är det inte så värst respektfullt att fortsätta kommentera i tråden, trots att jag skrivit vid upprepade tillfällen att ta allt på PM. Mod ska kanske rensa lite inlägg? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Köp nu pris: 2999 kr. En sajt med mycket potential. Gäller bara att få igång lite trafik till den bara så ska mer leads komma in än vad det gjort tidigare!
Väljer att inte ha ett slutdatum, så det är först till kvarn som gäller. När sajten säljs så skriver jag det i tråden förmodligen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför annonserar du inte ut den på blocket istället? Då har inte folk ngt annat val än att fråga via mail ;-)
Personligen anser jag att OM man nu skall annonsera på ett forum så skriver man ut relevant information. Varför skall folk sitta och slösa tid på att pmá dig om ngt dom kanske inte ens är intresserade av? Om jag säljer en bil så kan jag inte skriva "Bil säljes, maila för mer info" För dig kanske det är ett logiskt sätt att annonsera men om du tänker efter så får du fler svar av "rätt" köpare direkt om du skriver VAD du säljer. Sen ser jag ingen relevans mellan hur länge ngn har varit medlem på wn och hur många inlägg dom har skrivit, Jag kan skriva ihop 20.000 skitinlägg, Blir jag en bättre köpare då?? Tänk om, Tänk rätt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|