Kom ihåg mig?

Säljer site som tjänar någon hundralapp i månaden.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-04-23, 23:12 #11
gamer gamer är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2013
gamer gamer är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2013
Oj förlåt mig, skall genast börja skriva onödiga inlägg för att folk som du skall ta mig seriöst. Har betydligt viktigare saker för mig än att sitta på wn och skriva inlägg faktiskt. Bör ju vara de seriösaste användarna som inte har så många inlägg postade kan jag tycka. Bara pinsamt att ens komma med ett sådant argument.

Frågan är vill du sälja din sida eller inte, man börjar ju undra.
gamer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-04-24, 00:17 #12
trådlöst trådlöst är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2008
Har WN som tidsfördriv

Citat:
Ursprungligen postat av gamer Visa inlägg
Oj förlåt mig, skall genast börja skriva onödiga inlägg för att folk som du skall ta mig seriöst. Har betydligt viktigare saker för mig än att sitta på wn och skriva inlägg faktiskt. Bör ju vara de seriösaste användarna som inte har så många inlägg postade kan jag tycka. Bara pinsamt att ens komma med ett sådant argument.

Frågan är vill du sälja din sida eller inte, man börjar ju undra.
Du kan inte respektera att ta detta på PM när jag vid upprepade tillfällen skriver att du inte behöver skriva i tråden? Tro inte att jag blir mer sugen på att skicka url&information till dig, om sajten, när du inte kan respektera minsta lilla sak jag frågar om.

För din information, alla som har bra med postcounts i forumet har inte skrivit onödiga inlägg, utan oftast har de bidragit med något. Men har du viktigare saker att göra än att sitta på WN, så är denna sajt inget för dig eftersom det i mångas ögon räknas som småpengar.
trådlöst är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-04-24, 19:51 #13
extra-c extra-c är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2011
extra-c extra-c är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2011
Citat:
Ursprungligen postat av trådlöst Visa inlägg
Du kan inte respektera att ta detta på PM när jag vid upprepade tillfällen skriver att du inte behöver skriva i tråden? Tro inte att jag blir mer sugen på att skicka url&information till dig, om sajten, när du inte kan respektera minsta lilla sak jag frågar om.

För din information, alla som har bra med postcounts i forumet har inte skrivit onödiga inlägg, utan oftast har de bidragit med något. Men har du viktigare saker att göra än att sitta på WN, så är denna sajt inget för dig eftersom det i mångas ögon räknas som småpengar.
Du förstår väl att du förlorar på det själv? Detta drabbar inte personerna som vill veta mer om din sida lika mycket som det drabbar dig, utan du förlorar på det mer än dem.

Om du verkligen vill få sålt en sådan liten sida kanske du bör vara mer öppen mot personerna som frågar om information.

Enligt mig är detta inget bra sätt att sälja något. Men det är helt upp till dig och om du ens vill sälja din sida då det verkar vara tveksamt(?)

Lycka till!
extra-c är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-04-24, 19:55 #14
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv

Citat:
Ursprungligen postat av extra-c Visa inlägg
Du förstår väl att du förlorar på det själv? Drabbar inte den personen som vill veta mer om din sida, utan just dig.

Om du verkligen vill få sålt en sådan liten sida kanske du bör vara mer öppen mot personerna som frågar om information.

Enligt mig är detta inget bra sätt att sälja något. Men det är helt upp till dig och om du ens vill sälja din sida då det verkar vara tveksamt(?)

Varför förlorar jag på det? Det är många mer som kontaktat mig på PM, som inte behövt skriva gång på gång i tråden trots att jag tydligt skriver att man ska ta allt på PM. Tror du jag blir mer sugen på att ge info om sajten till någon som inte respekterar det man skriver?

Enligt dig är detta inget bra sätt att sälja något. Enligt mig så är det inte så värst respektfullt att fortsätta kommentera i tråden, trots att jag skrivit vid upprepade tillfällen att ta allt på PM.

Mod ska kanske rensa lite inlägg?
Oläst 2014-05-01, 13:53 #15
Har WN som tidsfördriv

Har WN som tidsfördriv

Köp nu pris: 2999 kr. En sajt med mycket potential. Gäller bara att få igång lite trafik till den bara så ska mer leads komma in än vad det gjort tidigare!

Väljer att inte ha ett slutdatum, så det är först till kvarn som gäller. När sajten säljs så skriver jag det i tråden förmodligen.
Oläst 2014-05-03, 07:51 #16
hundservers avatar
hundserver hundserver är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
hundserver hundserver är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
hundservers avatar

Reg.datum: Aug 2004
Varför annonserar du inte ut den på blocket istället? Då har inte folk ngt annat val än att fråga via mail ;-)

Personligen anser jag att OM man nu skall annonsera på ett forum så skriver man ut relevant information.

Varför skall folk sitta och slösa tid på att pmá dig om ngt dom kanske inte ens är intresserade av?

Om jag säljer en bil så kan jag inte skriva

"Bil säljes, maila för mer info"

För dig kanske det är ett logiskt sätt att annonsera men om du tänker efter så får du fler svar av "rätt" köpare direkt om du skriver VAD du säljer.

Sen ser jag ingen relevans mellan hur länge ngn har varit medlem på wn och hur många inlägg dom har skrivit,

Jag kan skriva ihop 20.000 skitinlägg, Blir jag en bättre köpare då??

Tänk om, Tänk rätt.
hundserver är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017