FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kan Wpsyd Webhosting vara snabbare eller var det mest en slump att de lyckades registrera den ? Hälsningar Logotyp24.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag skulle tippa på att ca 20 registrarer försökte snappa just denna, när såpass många försöker snappa så är det inte längre skicklighet utan mer tur det handlar om, även om vissa registrarer vinner oftare än andra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Oväntad registrar som tog domänen också. Inte någon av de "usual suspects" utan Plats 1.0 AB aka NameISP, dock så bytte de registrar väldigt snabbt efter registrering till wpsyd, men det är inte ovanligt iom att det var Namenav som vann och det förfarandet med snabbt registrarbyte har jag sett förut.
Senast redigerad av b_andersson den 2014-02-23 klockan 21:22 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe, jag var med och budade på den domänen. Tyvärr gick det inte för mig heller ;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill även passa på och fråga vad ni skulle värdera detta domännamn till? Vad anses som ett rimligt pris?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ok, ska erkänna att jag böd till sista minuten på domänen men filck inte den i alla fall, hade den hos flera snapptjänster men ingen lyckades, hoppas den som fick den kan ta kontakt med mig gällande en snabb affär för just denna domänm
![]() PS/på domainsnapper så missade jag med mindre än en minut men jag hade inte fått den i alla fall ;( |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|