FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack så mycket för alla svar! Jag väljer att prova City Network och hoppas att det går smidigt och bra =)
|
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ni leverantörer är rätt duktiga på att hugga in på trådar hej vilt som det är.
Denna tråd var nog tänkt att höra hur kunder upplever er tjänst, och inte vad ni leverantörer själva anser. Stor skillnad på dom två sidorna av myntet. Sen är det inte alla som läser profilers sidfötter och era användarnamn säger inte mycket om vem ni jobbar för. Inte lätt då att "välja om man vill lyssna på en leverantör eller inte". (citat lite omformulerat men ni förstår vad jag menar) Senast redigerad av gregoff den 2013-03-20 klockan 15:01 |
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan hålla med om det gregoff - det blev klumpigt här. Vår tanke, rätt eller fel, är att försöka vara där kunderna är och helt enkelt både bistå när så behövs eller kunna förmedla information när tillfälle ges.
Kundernas feedback fick sioustis - men då vi hade gjort enorma förändringar bara den sista tiden - tyckte jag det var relevant att inte bara sioustis fick reda på detta - utan lika mycket våra existerande kunder som skrev i tråden. Kändes som alla skulle vinna på att få den mycket relevanta informationen som togs upp specifikt. Personligen kan jag sedan tycka att WN har någon form av skyldighet att ha personer som, oavsett åsikt och frustration, tar integritet, netiquette och etik och moral på stort allvar. Att lyfta en mening från ett privat mail publikt med en avsikt - att få den personen att se så illa ut man kan - känns långt bortom en radering av en gråzon om något är egenreklam eller ej. Två fel gör inte ett rätt. |
||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag kan personligen tycka att leverantörer inte har något att göra i en tråd där en potentiell kund frågar redan befintliga kunder efter deras personliga åsikter kring leverantören. Jag står bakom tartareandesire's beslut att radera vad han tyckte var egenreklam - det finns andra trådar där ni behövs mer. Att han klippte in lite text ifrån er dialog via PM kan väl diskuteras och den dialogen tar jag med honom.
Vill du informera alla era kunder om era fantastiska förbättringar har ni andra kanaler än vårt forum. Tråden är nu låst, och fler klagomål på WN's moderatorer (eller administratörer) kan ni skicka till mig. Edit: tartareandesire har nu tagit bort textraden ifrån PM-konversationen. Så det är löst.
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|