FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
"Balansräkning och Resultaträkning?"
Hehe, du är rolig Conny. Han säljer en sajt och inte ett bolag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hoppas snart få till en Facebook Connect lösning och få tillbaka Google Annonserna.....var ju som bäst 40 jädra lax i månaden när vi hade dom!...caramba! men nu utan dom och wywallet så blir det inte mycket bröd på bordet.... update statistik: http://i49.tinypic.com/izatxw.png |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Balans och resultaträkning kan man skriva ut per Resultatenhet och om man har lagt upp bokföringen så att varje större webbsajt man har är en egen resultatenhet så är det inga som helst problem. Jag vet fler som gör så, för att hålla i sär verksamheterna. Det här är ju en sajt som har större omsättning än de flesta här på WN, så jag tycker inte frågan är ganska naturlig.
Senast redigerad av Conny Westh den 2013-03-19 klockan 17:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Är det som i detta fallet, en stor sida (investering) sett till övriga sidor här på WN så ska det finnas underlag för en potentiell köpare att kunna tillgå. Även om köparen har ett bolag/privatkonto med stark likviditet så har jag svårt att se att köparen hostar upp en större summa pengar "i hopp" om att sidan snurrar in liknande avkastning som tidigare. Baserat på om dessa uppgifter finns att tillgå kan man även avgöra hur "välskött" sidan är samt dess verksamhet. // jackan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Som sagt, ingen inkomst att tala om just nu
|
||