FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Dessa pressade priser är väl webbhotellen som sätter. Detta har väl inget med IIS att göra?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
i detta fallet är IIS distributören. dem sätter ett pris till registrarer. nu känner jag inte till dessa priser då jag inte är registrar, men då webbhotellen inte tjänar så mycket på .se domäner utan ser det som potentiella kunder så förmodrar jag att deras pris mot registrarer ligger på runt 10 kr. Observera att detta är en vild chansning. peter kommer säkert rätta mig i detta utlåtande med.. ![]() Senast redigerad av MRDJ den 2012-10-01 klockan 22:45 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Som med allt annat så finns det en baktanke med dessa reor.. själv tycker jag det är lite roligt. För varje rea som går så köper man upp ett antal domäner som man annars inte skulle köpa upp vilket kanske blir startskottet till en hög med projekt som annars inte skulle blivit av.
När jag menar projekt i det här fallet kan det vara allt från små MFA-sidor till att börja bygga på sitt länknätverk som man kanske annars inte hade gjort... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
När drar Binero igång? Kanske Kjette kan svara på!?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Normalpriset .SE tar ut mot registrarer är 80 kr exkl. moms.
Just nu är det rabatt dock! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Konstigt att Binero inte har hakat på kampanjen ännu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ahhh, nu blev några till, behöver bara lite extra tid för at bearbeta dessa, REA i like.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vart ett par nya domäner!
![]() |