FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
VIP
|
Svårt att säga utan att veta mer om innehåll och antal produkter etc. Men Joomla är ju rätt flexibel och har gott om schyssta plugins.
|
|||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Oftast måste du abbonera i x antal månader vid dessa lösningar och då tillkommer väldigt ofta en massa olika utgifter vid uppdatering och support.. Sedan så finns oftast kostnader om du ska säga upp avtal och hålla på fram och tillbaka. Bättre att satsa på eget, lägga ut en liten kostnad och få upp butiken av duktigt it-folk som du sedan kan vända dig till vid behov av uppdateringar m.m.. |
||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Dels för att dem är dyra och dels för att opensource blir bättre o bättre. Kollar man på t.ex magento go http://go.magento.com/ så är det en lösning som gör det som dem låsta lösningarna gör, skillnaden är att det är mycket billigare, och mycket bättre. Jag förstår inte riktigt hur ni resonerar när ni säger att opensource är för hemmapillare, anlitar man ett företag som hjälper en med att komma igång så är det absolut ingen skillnad jämfört med en låst lösning. Ett sådant företag är t.ex icommerce i Stockholm eller Webbhuset i Göteborg. Senast redigerad av MRDJ den 2012-01-16 klockan 01:45 |
|||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
http://go.magento.com/features/ Finns inte en leverantör i sverige som är i närheten.. |
|||
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Efter mycket velande så blev det till slut Opencart. Enda problemet jag ser är att det är svårt att implantera Svenska och få till det som man vill
![]() Någon som har en guide att tipsa om där det står vilken av alla 3000-filer man ska ändra i för att ändra vissa saker? |
|||
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Själv har jag börjat kolla lite på WooCommerce blev lite förvånad hur bra integrerat det var i wordpress ända nackdelen jag kan se är ju att det är nytt så finns ju inte jätte mycket plugins till det än men flera betallösningar finns tillgängliga (Dibs, postgiro/bankgiro, klarna, paypal...) tyvärr kostar endel av betallösningarna.
Bör tilläggas för er utvecklare att Woothemes har riktigt bra dokumentation för er som vill skriva plugins. |
||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|