FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() köper vi som ägare till forumet den och ger till användarna? ska alla användare köpa den själva var och en? blir den gratis så att alla kan ladda ner den? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
App:en laddas ner gratis av dina användare från AppStore. Android appen är snart klar också... ![]() Mer info här: http://www.vbulletin.com/forum/conte...tin-Mobile-FAQ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
[QUOTE=bjornstrom;20393196]För det första förstår jag inte poängen - varför ska ett forum vara stängt men samtidigt visas på Google?
QUOTE] Hej, jo har väldigt goda erfarenheter att stänga accessen för gäster till vissa forumkategorier, dvs de ser ämnesrubrikerna som startas , men kan inte gå in och läsa tråden. Detta för att helt enkelt få folk att regga sig, vilket i sin tur ökar aktiviteten. Men en stor nackdel är att trådarna inte indexeras så att folk kommer in sökmotorvägen.. Ser fram emot som sagt med iphoneappen. Tack för förhandsinfon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
har för mig att jag sett en funktion där man kan tömma inboxen för alla användare från admin.
de flesta användarna i mitt forum sitter med fulla inboxar sean något år tillbaka pga PM:s känns som om det är dags att börja fräscht? vet någon hur man tömmerr inboxarna i nya versionen av vbulletin? Senast redigerad av frankw den 2011-03-08 klockan 22:21 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
hittade lösningen på min förra fråga, däremot är denna svårare
I mitt forum har jag en subcategory under CMS Artikel sektionen. Nämligen "läsning kring mixed martial arts" Nu vill jag lägga till en till sektion/länk till en annan undersida som man kan välja på förutom "Läsning kring mixed martial arts" Men har testat och hur jag än gör så dyker det inte upp en ny länk bredvid den som ni ser? utan verkar endast skapa underlänkar /kategorier som inte syns. Någon som kan berätta hur jag får en till valbar sektionssida/undersida under artiklar i menyn? http://mmaforum.se/content/ <--- Där hittar ni det jag menar |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|