FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hela sidan är nofollow
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du menar typ atc.us.army.mil/iastar/login.php
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nej den sidan har man inte mycket nytta av om man inte har en .mil e-mail.. Vilket inte jag har iallafall
![]() ------------------------------ Nu har det kommit in några bud så jag avslutar detta den 5/12 kl 16:00, alltså den 5 december år 2010 klockan 4 på eftermiddagen. ![]() ------------------------------- Jag är inte helt säker men vad jag har förstått så för dessa 3 siter där ni kan lägga till er länk motsvarar över 1000 "vanliga" inlänkar. Om det stämmer så borde bli en bra knuff på den site ni vill ranka för. mvh Senast redigerad av nimac den 2010-12-01 klockan 18:33 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nimac. Du försökte ju sälja denna blogg: http://www.wn.se/t1045046.html
Sedan ramlade den ut ur index utan att du vet varför. Tror inte att folk är så pigga på att köpa länkarna då dom antagligen kopplar ihop det med din förra försäljning. Jag håller med om att det kan vara bra länkar och jag tror inte nofollow har den stora betydelsen som folk snackar om. google läser ALLT. Bjuder 30 kr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Vad gäller min sida som jag har uppe till försäljning så har jag inte gjort någon större länkbygge till den så jag tror inte det är orsaken. Mer troligt att den har drabbats av "the Google dance". Vilket fall som helst så det är bara att vänta ut tills sidan dyker upp igen. Senast redigerad av nimac den 2010-12-01 klockan 19:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Förstår inte riktigt, sidan finns öppen för vem som helst men du ska sälja "URL'en" till någon? Är de korrekt?
EDIT: Som ett "tips" på sida? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
31 SEK bjudet.
|