FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Hur just Volvo specifikt sköter sådant har jag ingen uppgift om.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Självklart kan jag teoretiskt ringa KFM men min tanke är att göra en busenkel process. Vidare gällande den input att jag missuppfattat allt, så menar jag såklart att de vänder sig till ehandlare som säger produkter mot konsument och inte mot företag. Vi säljer till största del (säkert 95%) till företag. De företag som vi vill undersöka är de som vi inte hört talas om eller som vi saknar info om på annat sätt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu måste du missuppfattat dem helt, på vilket sätt skulle de jobba mot konsumenter? Deras tjänster är ju bygga för företag, tror knappt de har ett dussin privatpersoner som kunder.
Som jag skrev tidigare så är de mycket villiga att förhandla, i alla fall CreditSafe. Senast när vi avtalde om ny period så fick vi obegränsat antal uppslagningar mot aktiebolag samt 1000 uppslag för privatpersoner och 1000 för företag (handelsbolag etc, ej aktiebolag) Kostade väl i runda slängar 10K för ett helt år... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Men det är ju inte sant!
Med CreditSafe får du ju fram i princip all information du behöver, resultat, bokslut, info från KFM, rekommenderad kreditlimit / kreditprövning, eventuella dotterbolag, allt lätt och överskådligt. Vad mer kan man begära? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|