FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Frågade om det var möjligt för jag själv blivit drabbad, har också flera sidor med 100 000 medlemmar. Fortfarande, jag vill endast ha svar på det jag frågade om och inget annat. Tack endå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Yes det är möjligt. Finns en facebook-app som gör att man kan skriva från den som har accepterat appen. Man ska tydligen kunna skriva från den personens sidor den administrerar också.
Verkar riktigt blackhat och borde tas bort av facebook vilket jag antar att det gör inom kort. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns sätt att lura folk att gilla fanpages. De som utnyttjar detta brukar ganska omgående spärras av Facebook. Sen finns det nya sociala grupper, och de är lite speciella, eftersom:
1. Du kan bli tillagd av någon som är med i en social grupp. Du behöver inte bekräfta detta, utan hamnar i gruppen automatiskt. 2. Facebook analyserar och skapar grupper automatiskt. Skriver du tex mycket om ett ämne till några av dina vänner kan Facebook skapa en grupp åt er. 3. Det är inte alltid så enkelt att lämna en social grupp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dock är Facebook mycket mer värt än de 22 (?) miljonerna som Google erbjöd för några år sedan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bara för att Google klarar av att driva sina tjänster idag är det ju inte säkert att de hade klarat av en ökning med mer än det dubbla?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|