FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
För skojs skull, så testade jag tjänsten precis... Något skydd så man inte kan registrera vissa ord borde du lägga till. Eller ja,kanske inte du, men i alla fall din köpare.
![]() Lyckades skapa ett forum med namnet "forum", som då får adressen http://forum.ownage.se som givetvis ganska enkelt kan tas för det "officiella" forumet för ownage.se... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Lite tips & kritik:
1. Du borde erbjuda något som ingen annan har. 2. Tillgång till egen FTP. Förklaring: Jag äger själv en liknande tjänst där kompisar etc... kan få eget forum osv... *dock* får dem egen ftp till filerna. Jag tycker du borde göra samma sak, för får dem tillgång till filerna kan dem ändra allt manuellt. (c) sår ju fortfarande kvar, ändrar dem de så är det ju fortfarande samma lag för alla. Ge alla FTP tillgång eller typ något som gör det enklare att ändra sidan (forumet) på, så blir din sida stor. För just nu finns det en hel del sidor som har samma tjänst som dig fast är större. //M.v.h. Erik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Jodå, jag är medveten om att det redan finns flera andra (och mkt större) sidor som erbjuder detta redan, min tjänst är inte unik. Mest gjort det som ett litet sidoprojekt ![]() Att ge dem FTP-access känns ju rätt meningslöst faktiskt. Om de har tillräckligt med kunskap för att redigera filerna kan de ju lika gärna få MySQL-access också och slänga upp ALLT själv. Dvs. att jag endast erbjuder hosting men de får göra jobbet. Jag kanske inte hängde med men jag förstod inte riktigt poängen? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|