FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nummer två! Skönt med sidor som har lite färg som den blåa bakgrunden.. Lite mera lekfullt än en stilren vit design.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Så om definitonen är annorlunda så de första 2 bilderna som är likadana fast med endast olika bakgrundsfärg.. Den ska du ha.. ursnygg för ändamålet och inte så tråkig som de andra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Absolut den första, den är enkel och utan krusiduller, så ska en logga vara, de andra passar bara för specifika sammanhang.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Första är bra men jag är lite svag för den andra. Den känns lite gammaldags, känns som att där kan man få gedigna leksaker och inte bara smäck. Kanske för att jag också är lite gammal ...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Den första är RIKTIGT KASS! Skojar bara, instämmer! Fina alla tre, men den första är tydlig, lättläst och stilren. Dessutom förmedlar den glädje. Bra jobbat!
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Första och andra!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för alla kommentarer...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gillar 3:e. Enligt mig ser den modern och bra ut. Första är bra men tycker den känns lite gammalmodig, gillar inte text-färgen med den blåa loggan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Flitig postare
|
1:an helt klart. Jag vet inte riktigt varför jag tycker att den har en "japansk" stil. Måste nog vara de blinkade ögat och rörelse ringarna runt fötterna. Men snyggt vilketsom! Go for it!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|