Kom ihåg mig?

Självgående vykortssida säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-07-29, 19:56 #11
vykort vykort är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2008
Nykomling

Hejsan diego,

Jag kommer att vilja genomföra affären ganska snart efter avslutad budgivning.

Terése

50 000 bjudet via PM står kvar
vykort är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-07-29, 20:38 #12
diego diego är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2010
diego diego är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2010
Standard Tack ändå

Okej, det har jag full förståelse för. Tack ändå och lycka till med kommande projekt.
diego är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-07-31, 12:26 #13
Nykomling

Nykomling

Jag avslutar auktionen idag lördag klockan 00:00

55 000 bjudet via PM
Oläst 2010-07-31, 18:24 #14
Flyrib Flyrib är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2008
Medlem

Hej, intresserad av denna sajt, men när jag skickade kort, så hamnar de i spamkorgen eller papperkorgen hos mailadressen jag skickar till. Blev lite besviken och tycker det är en stor nackdel.
Sen när man använder kvittensfunktionen så får man ingen mail alls!?

Senast redigerad av Flyrib den 2010-07-31 klockan 18:26
Flyrib är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-07-31, 19:22 #15
Nykomling

Nykomling

Hejsan Flyrib,

Jag har varit i kontakt med bla hotmail ang problemet om spammail. Har fått följande svar:

"Hej Therese!

Tack för att du skriver till Email Delivery and Filtering Support.

Mitt namn är Veronica och jag förstår att du varför våra serverar bedömer vykort som skickas från din hemsida som spam. Jag inser att det är frustrerande och beklagar de besvär detta orsakat dig.

Vi har identifierat att meddelanden som kommer från din IP (70.87.84.226) blir skickade till mappen för skräppost på grund av rekommendationer av SmartScreens filter. SmartScreen är ett program som är tillför att filtera spam och är uppbyggd runt maskinlärnings teknologi, vilket är framtaget och använt av Microsoft. Filtrena är tränade för att lära sig känna igen vad som är och inte är spam. Kort sagt så filtrerar vi alla e-postmeddelanden som liknar spam. Vi kan tyvärr inte specificera mer hur processen går till då det slutar med att de blir verklösa.

Men vi baserar även våra beräkningar av vad som är spam på avsändarens rykte. Ett sätt att förbättra ditt rykte är att skaffa Sender Policy Framework (SPF)/ avsändar-ID register. Den teknologin tillåter SmartScreen att hålla bättre koll på din IP och ta bort lurendrejerimeddelanden. Du hittar mer information om hur man skapar SPF register på:

http://www.microsoft.com/senderid.

Vi har även publicerat ett dokument om leveranser av e-postmeddelanden på:

http://www.microsoft.com/postmaster.

Vänligen bekräfta att dina vykort/e-postmeddelanden överensstämmer med MSN Hotmails tekniska standard. Denna information kan hittas på:

http://postmaster.live.com/Guidelines.aspx

Stegen i detta meddelande är endast rekommendationer. Microsoft garanterar på inget sätt att detta steg kommer att garantera att e-posten kommer fram till MSN-, Windows Live Hotmail- eller Live.com-kunder.

Som tillägg till informationen ovan skulle vi vilja erbjuda följande rekommendationer som borde hjälpa dig och ditt företag. Vi rekommenderar starkt att du går med och följer följande föreslag, om du inte redan har gjort det.

- Hotmail har skapat Smart Network Data Services programmet. Denna tjänst hjälper avsändaren att arbeta tillsammans med sina kunder och samarbetspartners för att minska mängden spam som skickas ut från deras IP. Programmet tillåter avsändaren att övervaka deras IPs "hälsa".

http://postmaster.msn.com/snds/.

- Jag rekommenderar starkt att du även verifierar din utgående e-postmeddelanden via avsändar-ID och publicera dina SPF register för dina utgående e-postmeddelandens IP och register med avsändar-IP. Du kan hitta mer information om detta och hur du får din domän inkluderar in programmet för avsändar-ID på http://www.microsoft.com/senderID. Vänligen notera att tekniska normerna (RFC 4408) avråder användningen av "ptr" för prestaionsförmåga och tillförlitlighet.

- Gå med i Junk Email Reporting-programmet(JMRP). Medlemskap i detta program kommer att hjälpa dig att ta bort Windows Live Hotmail-kunder som inte vill ta emot e-post från ditt företag från er e-postlista. Det är gratis att bli medlem och kommer att vara till nytta för dig som avsändare då programmet kommer att hålla dina e-postlistor uppdaterade och fyllda av intresserade kunder. Om du är intresserad av att gå med i detta program vänligen besök Http://support.msn.com/eform.aspx?pr...ail&ct=eformts.

Att använda dig av SNDS-verktyget, delta i JMRP och att registrera dina IP-nummer med avsändar-ID kommer inte tillåta din e-post att gå igenom våra filter. Dessa program är designade för hjälpa legitima företag att övervaka deras IP-nummers rykten och förbättra andelen av deras e-post som kommer fram till Windows Live Hotmail-kunder.

- Gå med in Sender Score-programmet. Detta är den enda "Vitlistningsprogram" som Windows Live Hotmail använder. Det ägs och hanteras av Return Path. Du kan hitta mer information om detta program på http://www.senderscorecertified.com.

Jag hoppas att information jag har bifogat har varit hjälpfull. Du kan hittar ytterligare information om vanliga leveransfrågor på sidan för Hotmail Postmaster:

http://postmaster.msn.com/.

Ha en trevlig helg!

Tack för att du använder Email Delivery and Filtering. Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller problem.

Med vänliga hälsningar,

Veronica

Email Delivery and Filtering Support"

Jag har inte gjort något åt detta problem utan det är något som event köpare får ordna.

MvH,
Terése Johnson

55 000 kr via PM står kvar som högsta bud
Oläst 2010-07-31, 20:34 #16
Medlem

Medlem

tack för svaret, dock så är jag är inte längre intresserad då.
Flyrib är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-07-31, 22:04 #17
Nykomling

Nykomling

56 000 bjudet via PM
Oläst 2010-08-01, 00:01 #18
Nykomling

Nykomling

57 000 bjudet via PM
Oläst 2010-08-01, 00:01 #19
Nykomling

Nykomling

Avslutar budgivningen. Vinnande bud 57 000kr.
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017