FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att det finns 148 träffar i varumärkesregistret när man söker på "flex" indikerar ju att det bör finnas ett intresse från flera parter.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nä men uppenbarligen gör du inte samma research som honom. Att tro att dom skulle byta namn på butiken är väl en sak, men det finns flertal av aktörer som använder Flex i deras produkt/varumärke och som dessutom har pengarna att lägga på namnet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det har inget med research att göra utan ett sätt att tänka. Men ska bli spännande och framför allt skoj om den går för 50k.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag förstår inte varför de flesta kommer med onödiga kommentarer hela tiden!!! Varför ens påpeka priset osv.??? Det har ju inte ni med att göra, eller är ni ev. köpare? NEJ DET TROR JAG INTE!! Ni har bara ingenting bättre att göra!!
Priset är ju satt till 50 000:- så ni som inte har råd behöver ju inte höra av er, och speciellt inte ni som bara vill kommentera något dumt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det finns inte en människa som skulle värdera domänen i fråga till 50.000kr om det inte finns ett företag som heter exakt Flex och är intresserade. Men det finns absolut inget "marknadsvärde" på domänen som kommer i närheten av de önskade priserna, och vi ska inte tala om "köp nu priset" på 200.000kr... Och annonserar man i ett forum får man faktiskt tåla att folk snackar och att man möts med kritik. Fixar man inte att folk diskuterar så kanske ett diskussionsforum är lite fel ute... Då bör man köra en anonym auktion på någon lämplig sida. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag anser värdet vara mellan 100 - 200 KKr men slutligen blir det vad en eventuell köpare är beredd att köpa den för och om jag släpper den för den summan. gfors; vad anser du domänen vara värd? Jag tar det inte som ett bud utan mer för att se din förmåga att värder den. Denna fråga kan gälla andra som har åsikter om värdet. Kan bli intressant och se vad buden slutligen hamnar på jämfört med era förmågor att sätta rätt värdering på domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Välkommen till Spamnet, där man inte kan sälja något och folk bara gnäller i andras trådar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Finns det inga varumärkeskonflikter med ordet 'Flex'? I så fall borde väl domänen vara värd i princip noll i en 'domainer's ögon?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|