FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är nog ingen bra idé att använda mobilt bredband till att ladda ner. Jag rekommenderar dock Telias mobila bredband.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Som många andra sagt är det ingen bra idé att använda sitt mobila bredband till att ladda ner. Om du har planer på att göra det så bör du inte byta ut din fasta uppkoppling till ett mobilt bredband. Det är det inte värt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hade också dessa tankar eftersom jag inte tycker att jag laddar ner så mycket på kontoret men blev paff när jag installerade en mätare och såg hur mycket det blev. Har nu hållit koll och för mig är det många program som uppdateras stup i kvarten (jo, jag är tacksam för förbättningar) och då laddas en helt ny version ner. Om man sedan använder synkning i molnet så drar det också en del.
För macanvändare finns gratisprogrammet SurplusMeter om man vill testa sin trafik http://www.skoobysoft.com/utilities/...l#surplusmeter |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för alla tips m.m.
Ja jag förstår nu att det inte är någon ide att ersätta det vanliga bredbandet med mobilt bredband. Bättre att skaffa ett extra mobilt också. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|