FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Senast redigerad av petlin den 2010-03-02 klockan 13:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Ah hade bara kollat senaste månaden tidigare.
109 länder totalt har besökt sajten Bottenlistan med 1 besökare per land: Paraguay Zimbabwe Guernsey Kyrgyzstan Bangladesh Brunei Guam Indonesia Saint Pierre and Miquelon Vietnam Bolivia Bahrain Greenland Namibia Mauritius Belize Bahamas Afghanistan Senast redigerad av Urme den 2010-03-02 klockan 12:59 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
När det gäller vissa länder så är inte Google Analytics helt trovärdigt. Dessutom så är inte alla "länder" som nämns i tråden självständiga stater.
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har en site där jag haft besökare från 228 länder, inte många vita prickar på den kartan
![]() Senast redigerad av b_andersson den 2010-03-02 klockan 14:40 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Afrika är svårt. Jag har endast fått besökare från Egypten och Tunisien... Och då finns det ändå ganska många länder i Afrika...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Mina besökare kommer ifrån: Europa: 60% (varav Sverige 20%) Nordamerika: 10% Sydostasien: 10% Kina, Japan, Korea: 7% Australien, Nya Zeeland: 5% Indien: 3% Afrika: 2% Sydamerika och övrigt: 3%
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Min karta är också ganska fylld... skulle kanske jobba på lite länkbyten med dom övrga länderna så att man fick en helgrön karta....
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|