FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
vilken tid på onsdag avslutas aktionen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det tänkte jag inte på, men vi kan säga 20.00
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Finns det några intäkter att tala om?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Har några frågor:
1. Den där statistiken du postade med direkt trafik osv, det gäller för en månad va? 2. Vilka programmeringsspråk använder du på sidan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
1. Nej, jag har inte 130.000 besökare i månaden. 2. Den är kodad i PHP och lite javascript (självklart html och css också). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad gäller statistiken för? hur lång period? har du lust att posta februari månad så man får en färsk bild.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag är i fjällen och har bara telefonen. Får jag tillgång till en dator med internet så kan jag posta färsk statistik. Tyvärr såg jag i måndags att februari hade ett mycket lägre snitt, under 200 unika per dag. Detta går i väldigt ojämt beroende på var de uppladdade bilderna postas. Det var januari som hade ett snitt på 500 och vissa månader är det ännu högre.
Just nu verkar sidan ha hamnat i något filter hoa Google vilket den gör ibland eftersom den får snabbt många inlänkar. I vanliga fall ligger den på top 5 på sökord som ladda upp bilder. Senast redigerad av sokmotorn den 2010-03-03 klockan 13:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
1. På vilket hotell ligger sidan?
2. Hur stor är databasen / antal bilder / utrymme på disk? 3. Hur stor är trafikvolymen (i GB/månad)? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|