FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Om du kan webben ur ett affärsperspektiv så är det medlemmarna som gör värdet av sajten inte vart koden kommer ifrån eller vad den är köpt. Om Lunarstom skulle använda social engine som plattform och ngn nisse säger jag kan ge 5000spänn för ni använder en färdig plattform tror du på det då?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Poängen är väl att du bör göra folk medvetna om att du dels säljer ett script som finns att köpa/ladda nerr och dels att designen inte är unik utan rippad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jonathan säger ju "Värdet i sajten ligger i medlemmarna och framförallt några av de kändis modeller och bloggare som bloggar där. Det är det som tar tiden att bygga upp."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
hur många medlemmar?
hur många besökare per dag? sajten aktiv sedan? några inkomster? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan ju bara hänvisa till min kommentar igen. Det är ju viktigt att en ev. köpare är medveten om den faktan då "Värdet i sajten... resten av citatet" inte betyder det samma som att man varken har unik design eller kod.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hur många medlemmar?
hur många besökare per dag? sajten aktiv sedan? några inkomster? Startbud??? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Och en annan viktig fråga är om det finns några avtal skrivna med dessa värdefulla bloggare för annars kan man ju köpa sidan men bloggarna sticker dagen efter...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|