FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Äntligen! Bra gjort.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
VIP
|
Perfekt, detta hade man väntat på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, detta är helt enkelt strålande
![]() Vore spännande, (väldigt spännande) att få se en liten preview på hur den nya whoisen kommer att se ut! MVH Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det var på tiden
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Detta är en tjänst vi tittar på att införa men eftersom det inte är helt klart att denna kommer vara färdig till den 9 december så fanns den inte med i min bloggpost, där av formuleringen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Binero har skrivit om det i sin blogg:
http://blogg.binero.se/2009/08/regga...betalningarna/ Jag uppfattade det som att de har planer på att erbjuda möjlighet att förlänga i månadsintervall (dock minst 12 månader), och givetvis upp till 10 år. Tror ni registrarer kommer att erbjuda rabatter vid förlängning mer än ett år? Om man förlänger 10 år kan man förlora en del på det om priset skulle gå ner om ett par år. Min tanke är att först förlänger man 24-35 månader, så domänerna får samma utgångsmånad, och sedan förlänger man ett år i taget, men ett år innan domänerna går ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan bara tala för oss på Crystone men det vi har gjort är att vi höjt registreringspriset från 79:- till 89:- exkl moms och samtidigt sänkt förnyelsepriset från 99:- till 89:- exkl moms. Detta är det pris vi bestämt kommer gälla för ett år, det är dock inte omöjligt att vi kommer rabattera längre registreringar/förnyelser.
Anledningen till dessa prisförändringar är att vi nu får ett enhetligt pris på .SE domänerna samt att vi kan upprätthålla en stabil prissättning inför flerårsregistreringarna i december. Jag tror dock inte det är någon risk att man i framtiden riskerar att "förlora" pengar med tanke på det marknadsklimat som idag råder på .SE marknaden mellan oss registrarer. Många registrarer tjänar idag inga pengar på registreringarna utan räknar istället med att registreringarna leder till merförsäljning av andra tjänster. Det ända som skulle kunna leda till det är om IIS sänker våra registreringspriset, vilket jag har svårt att tro att de skulle göra. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|