Kom ihåg mig?

Proinet nere? (3)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-05-18, 06:24 #171
Cos Cos är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2007
Cos Cos är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2007
Nej, han vill inte "bara gnälla". Bara varna andra för Proinet genom att dela med sig av sina åsikter.

Personligen ser jag inga problem med Proinet. Man får vad man betalar för, nothing else. Har många sajter där. Mina användare / kunder kommer tillbaka. Har inte förlorat någon inkomst what so ever, endast lite reklam-cash iofs när de legat nere. Smällar man får ta.
Cos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-05-18, 10:52 #172
htiawes avatar
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Aug 2006
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
htiawes avatar

Reg.datum: Aug 2006
Förra året, vid årsskiftet ungefär, då var jag angelägen om att lösa ett problem men eftersom jag inte fick kontakt med er så skaffade jag ett konto hos en konkurrent. För några månader sedan var jag fundersam över ett mail ni skickat ut angående en domän jag hade hos er, men efter ni vägrat svara efter upprepade mail så gav jag upp.

Kommer jag att skicka ett mail till? Nej. Ni har minst tre från mig som ni kan läsa, det står samma sak i alla.
htiawe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-05-19, 18:02 #173
Siddan Siddan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2005
Medlem

Hej

forumet hos O & K verkar helt ödelagt och tänkte kanske det är mer aktivt här istället...

Mitt lilla problem bland hela kundbunten är att jag försöker flytta mitt domännamn som var registrerat hos proinet samtidigt som jag skaffade mig webhotellet år 2005.

Har försökt maila till supporten hos proinet ett flertal gånger. Första mailet fick jag ett svar 27:e april från Martin att jag skulle skicka personliga uppgifter för att försäkra det är jag som äger domänet. Vilket jag gjorde med både personnummer och mobil tel.

Har mailat åter igen 30:e juli och 5:e maj men än idag 19:e maj har jag inte fått något svar.

Jag skulle gärna villja ha EPP nyckeln och att proinet tar bort Registrar Lock. Det är det enda. Sen om jag skulle kunna få göra backup på några filer vore ett jätte plus. Men det verkar inte ligga nära till verkligheten då jag inte längre har åtkomst.

Att maila till [email protected] igen kommer inte att ge någon respons. Så kanske jag kan skicka ett PM istället? Fast till vem? Klein kanske?

Tack
Siddan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-05-19, 18:20 #174
pajass avatar
pajas pajas är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2005
pajas pajas är inte uppkopplad
Medlem
pajass avatar

Reg.datum: Mar 2005
Nu börjar jag bli rädd om jag ens lyckas säga upp webhotellet hos proinet, skickade in uppsägning för en vecka sen nu och har inte fått någon bekräftelse på detta från proinet än.
testade även att faxa in uppsägningen men det gick inte det heller, hmm... vad händer undrar man? .. ska man sitta fast med skiten i ett år till?
pajas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-04, 11:35 #175
Medlem

Medlem

Nu är det totalt dött här inne...

Kan någon tala om för mig VEM jag ska kontakta för att få mitt domän upplåst så att jag kan flytta den?
Snälla säg inte att jag ska maila till någon support för det har jag gjort massa gånger sedan slutet av april.
Siddan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-04, 12:11 #176
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Ta bort
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-04, 20:09 #177
LukasF LukasF är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2004
LukasF LukasF är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2004
Jag undrar också vad som händer med detta företag? Jag får inget svar någonstans heller. Har mailat flera gånger och skrivit på deras supportforum, som verkar vara helt dött. Finns det någon ansvarig från Proinet här på WN? Jag är ÅF-kund och får inte någon support alls. Som det är nu kan jag inte ens sköta om min användare. Har inte kunnat logga in på WHM sen kraschen i våras och kan alltså inte ge mina kunder nya lösenord. Så ingen kan logga in. Det är ju inte så bra så att säga. Så vad sjutton ska jag göra när ingen svarar?!
LukasF är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-04, 21:07 #178
nomicon nomicon är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
Mycket flitig postare

Tillägg till tråden: Jag hade en liten barebone-pc hostad hos Proinet tidigare iår.. och det tog mig ett par månader att få den returnerad (minns ej exakt tid, men runt 8-10 veckor). Jag prövade dock aldrig att ringa, men mailade ett flertal gånger, fick initialt besked att dom skulle skicka den a.s.a.p, men det krävdes alltså många påminnelser och lååååång tid..

Just det, som ursäkt fick jag att dom ej hade hittat något emballage...

/Martin
nomicon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-05, 09:41 #179
Sludent Sludent är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2007
Sludent Sludent är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2007
Va? Skickades den utan emballage?
Sludent är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-06-05, 12:39 #180
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare

hehe nej, den skickades väl packad i kartong och grejor, men deras ursäkt till varför det tagit så otroligt lång tid var för att dom inte hade hittat någon kartong.

/Martin
nomicon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017